Samen wandelen is een leuke manier om in beweging te komen en even rust te vinden. Je bent buiten, in een ontspannen sfeer, hier krijgen je gedachten de ruimte. Praten mag, stilte mag ook – alles is goed.
We wandelen in een rustig tempo en houden rekening met elkaar.
Er zijn wandelgroepen in Arnhem, Doetinchem en Ede.
Lijkt het je fijn om mee te wandelen? Meld je aan of geef je interesse aan.