Campagne IrisZorg genomineerd voor Magneet

Geplaatst op: 01 november 2012
De campagne Werken bij IrisZorg.nl van IrisZorg heeft een nominatie gehaald voor de meest creatieve campagne op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie en werving nieuw personeel. De campagne is ontwikkeld door een extern bureau Macknificent. Er zijn 14 nominaties waaronder de campagnes voor Achmea, Albert Heijn en Eneco.
De campagne laat zien waar IrisZorg voor staat: een organisatie die aan kwetsbare mensen professionele zorg biedt om weer grip op hun leven te krijgen. Een leven zonder zwerven, zonder verslaving, zonder schulden. Hiermee wil IrisZorg nieuwe medewerkers aantrekken die mee willen werken aan het verbeteren van het perspectief van anderen. 
De belangrijkste boodschap is dat IrisZorg mensen nooit opgeven. 

Meer informatie over de campagne? Kijk op www.werkenbijiriszorg.nl 

Op 6 november wordt de winnaar bekend gemaakt.

Reageren

Uw e-mailadres zal niet op de website worden getoond.
Het zal uitsluitend worden gebruikt om eventuele vragen te beantwoorden.
By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.