Cliënttevredenheid 2016

IrisZorg onderzoekt jaarlijks op basis van een landelijk erkend meetinstrument voor GGZ-instellingen (Consumer Quality Index) de tevredenheid van cliënten over hun behandeling. Uit dit onderzoek blijkt dat onze cliënten erg tevreden zijn over de behandeling van IrisZorg. In totaal hebben 816 cliënten (Basis en Specialistische GGZ) de lijst in 2016 ingevuld. De onderzoeksperiode is van 1 januari tot en met 31 december.
Waardering

Waardering

Cliënten waarderen de behandeling van IrisZorg gemiddeld met een 8,2.

Aanbeveling

Aanbeveling

87% van de cliënten zou de behandeling van IrisZorg aanraden aan anderen met soortgelijke klachten.

Effectiviteit

Effectiviteit juiste aanpak

vindt dat de
behandeling de juiste
aanpak voor hun
probleem was.

Effectiviteit doelen

geeft aan dat er doelen
voor de behandeling
zijn geformuleerd.
80% geeft aan dat doelen
dankzij de behandeling zijn
bereikt.

Effectiviteit behandeling naar wens

vindt dat de
behandeling naar
wens is uitgevoerd.

Contact met de behandelaar

Contact met de behandelaar

geeft aan tevreden te zijn over
het contact met de behandelaar
en voelt zich serieus genomen.

Begrip

Begrip

geeft aan dat de behandelaar
begrijpt wat de klachten zijn.

Quotes